keskiviikko 20. tammikuuta 2010

Onnistumisen riemua

Tuleepa tänne nyt hölötettyä paljon näin aluksi. Katotaan vaan, niin pikku hiljaa tää menee siihen, että toukokuussa mä kirjoittelen tänne kerran kahdessa viikossa. :D

Noh, nyt täytyy vielä hehkuttaa vähän, kun oon iloinen: tänään oon onnistuneesti, tai edes jokseenkin onnistuneesti hoitanut espanjaksi

-taksimatkan
-hotelliin kirjautumisen
-bussi- ja kävelyreittien selvittämisen x tosi monta :D
-ruuan ostamisen.

Tää jo alkaa huolestuttavasti muistuttaa koulun oppimispäiväkirjoja, (o-ou!), mutta on kiva seurata itsekin sitä, että mitä on oppinut ja millä tahdilla. :)

Mun jalat huutaa hoosiannaa; ihan vähän muistettiin väärin se kohta, jossa piti jäädä pois bussista. :D Joten kävelty nyt sitten on, ja paljon, ja fiksuna tyttönä Johannahan kulkee korkkareilla, ja nyt vois pieni jalkahoito tehdä eetvarttia. Ehkä mun täytyy nyt vihdoin taipua ja ostaa ne korottomat kengät. Vääryys sinänsä. ;)

Nyt alkaa painiminen asuntoasioiden kanssa. Toivottavasti tää saadaan mahd. pian pois alta, niin pääsis kunnolla kotiutumaankin. Joten löpinät pois ja surffailemaan netistä asuntoja.

Hyvää yötä ja kauniita unia itse kullekin! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti