keskiviikko 20. tammikuuta 2010

Pikku jäätyminen...

Nyt ollaan hotellilla, taksi toi meidät kiltisti perille. Hotelli on siisti, ei valittamista. Ulkona olis uima-allaskin, mutta vielä ei oo ihan niin lämmintä, että mua sais sinne. :D

Oli tosi jännä, kun tossa taksimatkan aikana tuli jo vastaan paljon kuvista tuttuja paikkoja. :) Ihan niinku ois ollu täällä ennenkin.

Mut silti, tää tuntuu niiiiin oudolta. Nyt kun pääsin tänne huoneeseen, on vähän sellainen olo jostain syystä, että tuolla ulkona on iso ja pelottava maailma, uskaltaakohan sinne edes mennä. Ja samalla tietää, että kyllä, sinne on pakko mennä. Ja pian. Mut nyt mä voin kyllä jo vähän kehuskella sillä, että hoidin taksimatkan ja hotellihommat espanjaksi. Kröhöm. Mä oon loistava. :P

Kohta vähän tutkailemaan paikkoja ja hakemaan murua rinnan alle. Taitaa uni tulla tänään aika nopeesti illalla, sen verran vähiksi unet jäi viime yönä. Täytyy ottaa yhteyttä myös muihin suomalaisiin vaihtareihin ja vaihtaa kuulumisia. :)

Nyt mä kerään vähän rohkeutta ja sit kaupungille. Mitä ihmettä sitä pistäisi päälleen, lämpötila jossain kymmenen ja viidentoista välillä...?

Halit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti